sobota, 24 sierpnia 2013

hei♥
Nocowałam u babci i wstałam o 9. Jak zjadłam śniadanie poszłam se bawić z kuzynką Roksanką. Potem oglądałam telewizor i przyjechała po mnie mama. Pojechałyśmy do sklepu i kupiłyśmy coś na obiad i coś słodkiego. W domu mama zrobiła pyszny obiad, było to spaghetti. Gdy zjedliśmy tata odwiózł mnie do Sylwii klik. Zaczęłyśmy układać kostkę Rubika. Zostawiłam Sylwię bo Adrian ciągle mnie wołał i poszłam z nim zagrać w auta. Potem poszłam zobaczyć jak jej idzie. Kilka razy się myliła, ale w końcu się jej udało!! ;DD a mówią, że blondynki są głupie ;D Jutro jadę na odpust do Szczurowej.  Musimy wcześniej iść spać, bo wstajemy o 5:30 :( Ok na dziś to koniec. Mam nadzieję, że już się ktoś znalazł po kotka. Można też pisać w komentarzach. Dobranoc :*:*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz