wtorek, 24 lutego 2015

WRÓCIŁAMMMM :D

HEI ♥

A więc wróciłam :) musiałam wszystko przemyśleć..., ale co już wróciłam.Teraz zacznę opisywać co się wydarzyło od wakacji :). Po wakacjach poszłam do 6 klasy i niestety czeka mnie sprawdzian szóstoklasisty :( , ale  jest jeden plus i minus.....Plus to, to że w końcu wyjdę z tej podstawówki mimo że czeka mnie dużo nauki , a minus to, to że będę musiała  pożegnać z moją klasą :(.
Przez to pierwsze półrocze byliśmy na dwóch wycieczkach kiedy indziej opowiem o nich kiedy indziej,jak sobie nie zapomnę xD. Teraz mam ferie, ale za niedługo się kończą :(.
Dziś mama zawiozła mnie i brata do kuzynów, a potem przyjechała Sara z Oskarem.... Gdy my se robiłyśmy focie xD chłopcy bawili się no i doszło do tragedii Wiktor pojechał do szpitala i miał dwa szwy na brwi. Biedactwo ale był dzielny. Skończyło się na tym że przyjechaliśmy do Sary i zostaje u niej na noc :) a jutro na uzbornie :D .  A tu macie kilka fotek z Sarunią.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz