wtorek, 8 kwietnia 2014

My brathers

Hei♥

Dziś wam opowiem o moich 3 braciach. A dlaczego o braciach? Prosta odpowiedź bo nie mam siostry.
Najstarszy brat ma 19 lat i  na imię Patryk. Mama myślała że, to będzie dziewczynka. Miała wtedy nazwać go Patrycją.  Jego najbardziej lubię ponieważ, on mnie uczy walczyć, bawi się ze mną. Wszyscy mi mówią że jestem do niego podobna. Drugi ma i nazywa  się  Bartosz choć ja i Patryk przezywam go Bartłomieją. Ma 18 lat będzie lanie paskiem :)). Mam nadzieje że, się wyprowadzi jak najszybciej. On jest o mnie strasznie zazdrosny i przez to ciągle mi dokucza i namawia najmłodszego żeby mi też dokuczał. Więcej o nim nic nie pisze bo było by tego strasznie dużo. Trzeci brat ma 5 lat i na imię Filip tak jak ja miałam mieć na imię jak była bym chłopakiem. Chciałam żeby nazywał się Miłosz bo strasznie mi się to imię podobało. Z charakteru i wyglądu jest strasznie podobny do Bartka. A więc jego średnio lubię. Na dziś to tyle papa.









To jest zdjęcie Filipa bo tamci mi nie pozwolili :(








3 komentarze: