niedziela, 13 października 2013

Nocowanie, park, lasek i zdjęcia



Hei


Wczoraj nocowałam u najlepszej koleżanki Andzi (Angart). Było bardzo fajnie. jak już do nie przyjechałam to jej mama zaprosiła moją na herbatke  i mojego brata.Okazało się ze Andzi kuzyn chodzi z moim bratem do przedszkole. Cały czas tylko razem się bawili i układali puzzle. jak już mama pojechała to poszłyśmy robić pokój do nocowania. Andzi siostra Patrycja też miała koleżankę do nocowania i nam pomogły. Okazało godz.22 oglądałyśmy wszystkie horror.Strasznie piszczałyśmy oprócz Andzi. Jak się skończył to poszłam z Andzią do pokoju i obgadywałyśmy kolegów i koleżanki z klasy i przy okazji jadłyśmy cipsy. Były pyszne. Jak wstałyśmy mama Andzi zrobiła nam pyszne śniadanie jajecznica z pieczarkami potem pojechałyśmy do kościoła. Jak wróciłyśmy z kościoła robiłyśmy śmieszne filmiki i zdjęcia. potem poszłyśmy do parku i zbierałyśmy liście przy okazji się  nimi obrzucałyśmy. Było super. Następnie poszłyśmy do parku i robiłyśmy fajne fotki. Jak mi Pati przyśle to wrzucę. Jak wróciłyśmy zjadłyśmy obiad i odwieźli mnie do domu. Jak przyjechałam to była babcia i dala mi cukierki.Potem ją odwieźliśmy i pojechaliśmy do galerii a potem  do Sylwii KLIK ale niestety jej nie było. Męczyłam Adriana że by mi dał  pograć w GTA5.Jak przyjechaliśmy do domu to zrobiliśmy kolacje. To był super dzień.:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz